Fatness rovat - Hogyan állj fel a padlóról?

május 08, 2018 Fatness 2 Comments


Ebben a bejegyzésben  egy olyan témakörről fogok írni, ami engem is érint. Arról a kellemetlen
helyzetről lesz szó, amikor úgy érzed, hogy a padlón vagy és valószínűleg nem igazán van fogalmad róla, hogyan szállj le a ragacsos önsajnálat hajójáról amin már utazol egy ideje.
A legfontosabb amit tudnod kell, senki sem tud megmenteni ha te nem akarsz változtatni. Nos, ha szerencsés vagy, akkor megpróbálják a szeretteid, és nagy az esély rá hogy nem járnak sikerrel,de nézzük a jó oldalát legalább megpróbálták. Ha kimarad ez a lépés, akkor ez a poszt neked lesz a leghasznosabb! Vágjunk bele!




Az első tippem az lenne, hogy saját magad miatt szedd össze magad. Egyedül te vagy képes rá, a te  
kezedben van a lehetőségek tárházához nyíló ajtónak a kulcsa. Annak az ajtónak, ami meghatározza a jövődet. A sebek nyalogatása közben döntést kell hoznod, az alábbi kérdéseket tedd fel magadnak:

  • Vajon megéri miatta bánkódni? 
  • Ért ennyit, ha így végződött?  
  • Legfőképp, ér ez annyit hogy időt pocsékoljak a határtalan szomorúságra amit okozott nekem? 
  • Jobb lesz nekem ettől? 

Ha nemmel válaszoltál végig a kérdésekre akkor valószínűleg rájöttél hogy időpocséklás és önsanyargatás. Ne érts félre, tudom hogy fájt, és nincs kedved új dolgokba kezdeni...de szerintem rád férne. Írj egy listát azokról a dolgokról amiket eddig szerettél volna megvalósítani, de soha nem sikerült valami miatt. Ha kész a lista (akár egy papíron, akár fejben) akkor válaszd ki azt az elemet amelyik a legjobban tetszik és láss neki a kivitelezésnek. Többek között azért is hasznos, mert eltereled a gondolataidat és még fejlődsz is útközben.
Elég hosszúra nyúlik a bejegyzés, a következőben folytatjuk!

Még összefutunk,
Fatness

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    El sem tudom mondani, hogy mennyire hálás vagyok neked ezért a bejegyzésért!!! Mindig is ezeket tartottam az igazi motivációs posztoknak, nem azokat, amiket a mainstream blogokon olvashatni. Szóval, nagyon köszönöm!
    Pont egy elég nehéz helyzetben élek, és néha tényleg meg kell állnom, és elgondolkodni, megéri-e... meg kell tanulnom ezt a négy kérdést, hogy még jobban figyeljek, erre. Még egyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm! Rettenetesen örültem a kommentednek, és annak is hogy segíthettem! :) Jöhet még ilyen poszt? :)

      Törlés